Přejete si špičkovou virtuální prohlídku, která přivede více zákazníků?

Nikdy předtím nebyla možnost nahlédnutí do vaší společnosti tak důležitá a dostupná. Předveďte svým budoucím zákazníkům celý váš svět. Není plochý, ale sférický, zajímavý a velmi velmi interaktivní. Jde o mnohem víc než se jen virtuálně rozhlédnout. Díky širokým možnostem atraktivního rozšíření – brandování, video, hudba, herní prvky, formuláře na sjednání schůzky, rezervace přímo z virtuální prohlídky – se vaše prohlídka posune na vyšší úroveň a agenda se rychle zaplní. Chcete své publikum přeci zaujmout a přimět, aby provedli skutečnou návštěvu, nákup nebo rezervaci.

Často kladené dotazy o virtuálních prohlídkách

Základem virtuální prohlídky je sférická fotografie. Jedna taková fotografie zabírá celý prostor okolo jednoho pevného bodu v místě focení. Pomocí interaktivních prohlížečů či gyroskopu v mobilu můžeme se sférickou fotografií libovolně otáčet, přibližovat a oddalovat. Vidíte vše kolem vás, nad i pod vámi. Virtuální prohlídka je dokonalý nástroj pro zobrazení prostoru a používá se pro prezentaci hotelů, nemovitostí, interiérů vozidel, turistických atrakcí, veřejných prostor institucí, uměleckých expozic, ale také ve vzdělání, zdravotnictví, pro vědu a výzkum a mnoho dalších oborů a účelů. Virtuální prohlídka může být umístěna na našem serveru a jednoduše odkazy nebo pomocí tzv. iframe dohrána na vaše stránky, na Google Street View či na Facebooku a mnoha dalších místech.
  • Začíná to již před příjezdem. Poradíme vám jak připravit každou místnost naprosto ideálně.
  • Dekorování připravíte sami a na místě projdete detaily s fotografem. Zkontrolujeme, zda je mimo objektiv fotoaparátu opravdu vše, co tam nepatří.
  • Fotíme v tzv. HDR neboli High Dynamic Range. Ze stejného pozorovacího úhlu jsou pořízeny 3 snímky s různou rychlostí závěrky: tmavá, vyvážená a světlá fotografie/expozice. Ty později sestavíme, aby se získal věrný obraz pro tmavé kouty i přesvětlená místa.
  • Fotografie jsou pořizovány pouze ve formátu RAW přímo ze snímače fotoaparátu bez automatických oprav fotoaparátem. K sešívání a úpravám fotografií používáme nejnovější dostupný software.
  • Fotografie dokonale vyladíme. Upravujeme kontrast, odstín, textury, jasnost, eliminujeme světelnou mlhu, barevné odchylky, šum, ostrost, oslnění, kvalitu švů mezi fotografiemi a nežádoucích detailů.
  • Automaticky vám ukážeme jednu nebo více rozpracovaných verzí, které lze upravovat nebo spoluvytvářet s vámi.
  • Design, interaktivita a umístění prvků obrazovky ve virtuální 360° prohlídce jsou voleny tak, aby byla uživatelská přívětivost maximální.

Abyste se vyhnuli další práci a ceně poté, musíte před naším příjezdem připravit místa do stavu, v jakém byste je chtěli vyfotografovat. Oku kamery nic neunikne. Na obrázku jsou rušivé například prodlužovací šňůry, obrazovky s citlivými údaji, křivé závěsy, plný věšák, tašky, brýle, plné pracovní stoly, sezónní věci, jako jsou plakáty, vánoční ozdoby atd. je možné vzít v úvahu bezpečnostní prvky, které byste raději neukazovali vnějšímu světu. Luxování a leštění v následném zpracování je obvykle možné, ale vyžaduje další náklady;-).

Virtuální prohlídka vede návštěvníka prostorem mílovými kroky. Každý skok je ve skutečnosti jedna 360° fotografie.

Obvykle stačí jedna 360° fotografie na pokoj. Pokud je místnost ve tvaru L, velká nebo podlouhlá, přidejte jednu nebo více. Pro logickou navigaci jsou někdy nezbytná spojení jako hala, schodiště nebo protínající se chodby. Pamatujte na to, že chcete ukázat pouze to důležité. Ve chvíli, kdy chce návštěvník ve vaší prohlídce přejít na místo, které není vyfotografováno, zobrazí se například kontaktní stránka, fotografie, odkaz na web, video. Koneckonců, zdá se, že mají zájem a chtěli by přijít.

A je to tady, vaše 360° virtuální prohlídka je připravena! Aby pro vás mohla skutečně pracovat, musí ji přirozeně vidět co nejvíce lidí. Zde jsou hlavní možnosti.

SOCIÁLNÍ MÉDIA

Sdílením virtuální prohlídky na sociálních médiích se během krátké doby dostanete k největšímu publiku.

Sdílejte prohlídku sami prostřednictvím kanálů aktivně používaných vaší organizací. Nejlépe použijte tlačítka z prohlídky ke sdílení na Facebooku, LinkedIn a Twitteru. Texty a obrázek se poté automaticky zobrazí a stačí přidat pouze podpůrný text, ve kterém například označíte ostatní zúčastněné strany. Na jiných sociálních platformách můžete použít odkaz, který jste obdrželi v době doručení, což je místo, na kterém se 360° virtuální prohlídka otáčí.
Po zveřejnění budou algoritmy pravděpodobněji považovat váš příspěvek za relevantní, pokud na něj bude rychle reagovat a vy na něj odpovíte sami. Pokud má být váš příspěvek zobrazen ve větším měřítku, musí existovat interakce. Za tímto účelem můžete aktivně požádat kolegy, přátele nebo další, kteří mají pro vaši organizaci vřelé srdce, aby se vám příspěvek líbil nebo sdílel co nejdříve. Opravdu!
Sociální platformy, na kterých sami nesdílíte prohlídku, mohou vaši virtuální návštěvníci samozřejmě nadále používat ke sdílení. Proto je mylná představa, že z turné opustíte platformy, které sami nepoužíváte. Ve skutečnosti se používají, ale máte nad nimi menší kontrolu a nebudete je následovat tak rychle.

VLASTNÍ WEB

Má smysl umístit 360 ° virtuální prohlídku na web vaší organizace. Jaké možnosti existují a jak je provést, je popsáno v instalační příručce. Několik tipů pro umístění na váš web:

Usnadněte uživateli prohlídku, jak je to jen možné. Prohlídku nejlépe umístěte na jasně viditelné místo a nejlépe na stránku, která není na webu skrytá příliš hluboko.
Uveďte texty související s prohlídkou s příslušnými termíny. Chcete-li například zahájit prohlídku, přidejte vedle obrázku „Kliknutím sem zobrazíte virtuální prohlídku o 360 stupních“. Doporučuje se také poskytnout obrazu takzvaný alternativní text. Google bude indexovat podmínky a zvyšovat relevanci stránky pro zájemce, kteří se chtějí virtuálně podívat.

NEWSLETTER

Pokud používáte newsletter, je to skvělá příležitost, jak dát věrným následovníkům kšeft. Opět několik tipů:

Mnoho zpravodajů bohužel zmizí nepřečtené v koši. Nyní však opravdu máte něco jedinečného k zobrazení, aniž byste museli číst kousky textu. Chcete-li na to upoutat pozornost, sdělte co nejdříve – například v názvu -, že sdílíte něco zvláštního: vaši zbrusu novou virtuální prohlídku!
Použitím gamifikace v prohlídce (herní prvky, jako je lov na mrchožrouty), mohou virtuální návštěvníci také získat určité zisky. Pokud nic nevyhrajete, bylo celé turné pěkně prohlédnuto a vaší organizaci se dostalo pozornosti, kterou si zaslouží.

QR KÓD

Zabalte odkaz na prohlídku do QR kódu. Sdílejte to kdekoli chcete: na potahu sedla jízdního kola, na letácích nebo v jiných tiskových médiích. Využijte střed QR kódu uvedením, že po naskenování je možné se virtuálně rozhlédnout. Bezplatný generátor QR kódů nabízí řešení, například QRCode Monkey (anglicky) nebo QR Code Totaal (holandsky).

Profesionální prohlídky focené bezzrcadlovkou o mnoha pixelech jsou vhodné zejména pro získání wow efektu a kreativní tvorbu. Dokážou však i přesné zobrazení skutečnosti. Při tvorbě prohlídky máme plnou kontrolu nad finálním obrazem, můžeme retušovat zapomenuté objekty nebo doplnit chybějící. Samozřejmostí je naprostá volnost při tvorbě finálního vzhledu prohlídky – používáme vaše barvy, loga, tvary, hudbu. A nikde se neobjevují loga jiných společností, pokud si to sami nepřejete. Díky vhodně zvoleným interaktivním bodům, dokážete více a déle zaujmout. Využíváme nejkvalitnější software nejen pro vyladění sférických fotografií, ale také pro následnou kompletní prohlídku. Kompletní seznam možných akcí v prohlídce zde (brzy přidáme). Jednotlivé fotografie jsou vaše, doživotně, bez dalších nákladů.

Matterport prohlídky využívají speciální kamery, které kromě fotografie pořizují také informace o vzdálenostech objektů. Je to výhoda? Může a nemusí. Matterport fotograf nemá kontrolu nad snímkem. Ty jsou odesílány na server matterport a zpracovávány do výsledné prohlídky. Chcete-li prohlídku s měřítkem vzdáleností, za cenu nižší kvality obrazu? Stačí vám pouze prohlídka s omezenými možnostmi interaktivních bodů? Hosting prohlídky je možný pouze na serverech Matterportu a pokud vaše vybraná agentura skončí, či přestane platit měsíční paušál, těžko se k fotografiím dostanete.

 

Po příjezdu provede fotograf krátkou prohlídku místa. Zkontroluje a případně poradí drobné dodělávky s úpravami. Poté se stativ s fotoaparátem nastaví na první místo. Určuje se správná expozice a když fotograf vydá signál „ani hnout“, je důležité, aby se pro nejlepší výsledek nic ani nepohnulo:-). Důvodem je pořízení několika fotografií s velkým překrytím, které se později spojí do jednoho snímku – finálního panorama. Osoba procházející obrazem by se v konečném výsledku objevila několikrát. To je v pořádku pokud tvoříme kreativní prohlídku, ale obvykle je to nežádoucí:-). Po signálu „hotovo“, obvykle po 3-10 minutách, se místnost uvolní a na řadě jsou další lokality.

Virtuální prohlídku platíte až po kompletním provedení v domluveném rozsahu. Pokud se jedná o větší zakázku, požádáme vás o zálohu ve výši 20% finální částky po závazné objednávce.

Chcete získat virtuální prohlídku zdarma? Nabídněte nám vaše služby a domluvme se na oboustranně výhodném barteru. Těšíme se na vaše návrhy.

Ukázka jednoduché virtuální prohlídky s částečným brandingem hostované na našem serveru a vložené na stránky pomocí html kódu iframe.

Co je Google Street View prohlídka?

Hledáte v Google mapách konkrétní místo vaší schůzky či jen prohlížíte vaši budoucí dovolenou? Stejným způsobem jako procházíte ulicemi, můžete díky naší agentuře procházet interiérem vybraných firem. Agentura IdeaMedia získala status certifikovaného fotografa Google Street View (trusted) a může vytvořit a nahrát vaši virtuální prohlídku přímo do map Google. Jednoduše pak, jako ve skutečnosti, mohou i vaši klienti vstoupit z ulice do interiéru, 24 hodin denně, s dokonale uklizenými prostory v perfektních barvách a slunečným počasím. Nenechte si utéct možnost být vidět, mnohem víc. Nejen při hledání v mapách, ale díky neustálému rozvoji služeb Google také při organickém vyhledávání. Nechte se jednoduše vygooglit.

Street View prohlídky se fotí podrobněji, z více bodů, které by měly být od sebe vzdáleny 1 až 5 metrů. Je nutné vždy rozmazání obličejů všech osob i registračních značek aut. Velkou výhodou je stále povolená možnost záplat na jižní straně (nejspodnější pohled) panorama s odkazem na vaši společnost, logo či jiný nezaměnitelný prvek. Street View prohlídku je možné vložit pomocí iframe na web či Facebook.

Váš business tak může být na očích opravdu všem. Chcete větší online zásah na vyhledávači Google? Chcete vědět, co znamená 100% záruka spokojenosti? Během krátkého setkání, ve vašich prostorách společně s nezávazným naceněním vám to předvedeme, tečka:-).

Ukázka Google Street View virtuální prohlídky vložené na stránky pomocí html kódu iframe.

Přejete si špičkovou virtuální prohlídku, která přivede více zákazníků?

Chcete více zákazníků nebo návštěvníků? A nechcete je přenechat svým konkurentům? IdeaMedia dělá z vašeho podnikání úspěšný marketingový nástroj pro vaše podnikání: převod virtuálních na fyzické návštěvníky a zákazníky. Nenechte je jen rozhlížet se a surfovat, ale povzbuďte je, aby se s vámi spojili. Špičková virtuální prohlídka seznamuje návštěvníky s vaším vnitřním světem. Říkejte tomu virtuální realita nebo interaktivní fotografie. Chcete si nechat udělat 360° virtuální prohlídku? Chcete vědět, jak probíhá spolupráce a tvorba prohlídky? Co obnáší 100% záruka spokojenosti? Fotograf za 30 minut předvede, jak můžeme ve vaší situaci přimět více zákazníků nebo návštěvníků k nadšení pro vaši organizaci. Napište nám.